5 cech dobrej odzieży reklamowej

Odzież reklamowa to nie tylko dobry chwyt marketingowy, ale również wizytówka firmy. Dlatego też tak ważne jest, aby zarówno materiał, jak i nadruk zapewniały odpowiednią jakość. W przeciwnym razie efekt reklamy może być odwrotny od zamierzonego, co przyniesie straty finansowe i wizerunkowe. Istnieje jednak kilka kluczowych wskazówek, którymi należy się kierować podczas projektowania takiej odzieży. O co konkretnie chodzi? Zapraszamy do lektury!

Odzież reklamowa — czym powinna się charakteryzować?

Nie jest tajemnicą, że odzież reklamowa znajduje zastosowanie w większości firm. Wystarczy rzucić okiem na pracowników firm gastronomicznych, dostawczych czy ochroniarskich. W odzieży reklamowej chodzą też ekspedienci w sklepach i pracownicy niektórych korporacji. Powody są proste — utrwalanie marki w świadomości nowych i obecnych klientów, integracja pracowników, akcje promocyjne i wiele, wiele więcej.

Niestety, nie wystarczy po prostu nadrukować logo firmy na koszulce, by osiągnąć spójną i efektywną identyfikację wizualną. Odzież reklamowa musi spełniać określone warunki — mowa tutaj przede wszystkim o odporności na pranie, uszkodzenia mechaniczne, prasowanie, rozciąganie itd. Kluczowa jest także jakość samego nadruku, który musi być wykonany odpowiednią metodą w zależności od typu materiału i efektu, jaki firma chce osiągnąć.

Odzież reklamowa powinna być przede wszystkim trwała i odporna na wielokrotnie pranie. Dlatego też tak ważną rolę odgrywa wybór materiału, z jakiego dane ubranie zostało zrobione. Poza tym musi być ona łatwo dostępna i to najlepiej w wielu rozmiarach i kilku wariantach. Z perspektywy firmy istotna będzie także możliwość personalizacji odzieży i jej końcowa cena. Reasumując, dobra odzież reklamowa musi cechować się wytrzymałością na uszkodzenia mechaniczne, trwałością, nie podatnością na zgniecenia, wysokiej jakości składem, różnorodnością pod względem możliwości personalizacji i korzystną ceną.

Nadruk termotransferowy — dlaczego warto?

W poszukiwaniu odzieży reklamowej należy pamiętać, że kluczowy jest tutaj również nadruk. Można go wykonać na kilka różnych sposobów, których wybór uzależniony jest od typu tkaniny, osobistych preferencji oraz ceny. Nadruk termotransferowy to jedna z najpopularniejszych metod znakowania ubrań, którą często nazywa się także sitodrukiem pośrednim. Wykonuje się ją za pomocą wspomnianego sitodruku na papierze lub specjalnej folii, co daje gwarancje właściwego odwzorowania kolorów i wszelkich szczegółów nawet w trudnodostępnych miejscach. Co więcej, nadruk termotransferowy ma neutralny wpływ na środowisko naturalne, bo farby tutaj używane nie zawierają toksycznych substancji.

Nadruk termotransferowy jest metodą niezwykle trwałą i szacuje się, że jest w stanie wytrzymać do minimum 150 prań. Poza tym wykonuje się go niezwykle szybko, a przy wysokich nakładach cena znacząco maleje. Nadruk ten można wykorzystać na praktycznie każdym rodzaju odzieży z wyjątkiem polarów.

Więcej informacji znajdziesz na stronie https://www.promonadruk.pl/nadruki-na-ubraniach/nadruki-na-odziezy/termotransfer-sitodrukowy/

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here